Sunday, July 15, 2012

Wedding Cake - Tort de Nunta - 3



16 comments:

  1. Ce elegantă și sărbătorească e !
    Exact ca evenimentul pentru care s-a creat !!!

    ReplyDelete
  2. Interesanta seria ! Din cate ati gustat? :)))

    ReplyDelete
  3. ei da...spectaculoase si in mod sigur gustoase...
    imi place mult martipanul :)

    ReplyDelete
  4. Tort...mmmmmm
    Salutari din Thassos!

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos tortul! Eu am venit cu...buchetul! :-)
    O zi frumoasă, Costin!

    ReplyDelete
  6. Frumos! Si pompierul era pe aproape. :))

    ReplyDelete
  7. Foarte frumos! Am adus si eu niste flori :)
    O duminica placuta!

    ReplyDelete
  8. si am adus niste flori, mai salbatice asa :)

    ReplyDelete
  9. Doamne ! Cum să mănânci așa o operă de artă ?!

    ReplyDelete
  10. Foarte frumoasa poza! Salutari tuturor!

    ReplyDelete
  11. Miao, ce frumos!!!
    Cred că e şi foarte gustos!

    ReplyDelete

Atacul cu idei :